Kroki jakie należy wykonać w celu złożenia wniosku na platformie ePUAP:
- Proszę wybrać „Katalog Spraw”
- Proszę wpisać miasto, w którym chcecie Państwo załatwić sprawę – Sosnowiec
- Z listy proszę wybrać Urząd Miejski w Sosnowcu. Potem wybrać obok „Pokaż sprawy wybranego urzędu” (pojawią się katalogi spraw dostępne w urzędzie)
- Proszę wybrać „Inne sprawy urzędowe”, a następnie „Korespondencja z urzędem”
- Proszę wybrać z listy „rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumenckich”
- Proszę kliknąć przycisk „Załatw sprawę”
- Proszę wypełnić formularz i ewentualnie dodać załączniki, których nie przesłali Państwo rzecznikowi mailem
- Proszę kliknąć „Zapisz” i „Dalej”
- Proszę kliknąć przycisk „Podpisz i wyślij”
Gdyby był problem ze skorzystaniem z opcji określonej w punkcie 5, należy wybrać „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”.