Treści cyfrowe lub usługi cyfrowe dostarczane jednorazowo lub w częściach – 2 lata od dostarczenia
Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu 2 lat od tej chwili. Jeżeli przedsiębiorca podstępnie zataił niezgodność wówczas nie może skutecznie powoływać się na upływ 2-letniego okresu odpowiedzialności.
Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
Treści cyfrowe lub usługi cyfrowe dostarczane w sposób ciągły – cały czas trwania umowy
Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za niezgodność z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane.
Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
